Saturday 29 December 2012

Pengenalan company New Image International


  • 1984-Syarikat New Image telah ditubuhkan pada tahun 1984. Syarikat ini juga telah diiktiraf oleh kerajaan New Zealand sebagai syarikat pengeluar terbesar kolostrum di dunia. Malah New Image adalah juga pengeluar 70% kolostrum di dunia, dimana terdapat banyak syarikat-syarikat lain yang mendapatkan kolostrum dari syarikat ini.
  • 2003- Majalah perniagaan New Zealand ( disenaraikan sebagai salah satu dari 100 syarikat eksport terbesar, menduduki tempat ke-2 selama tiga tahun berturut-turut dari segi pertumbuhan syarikat)
  • 2004- Pengerusi New Image Graeme Clegg memenangi Anugerah Usahawam Tahunan New Zealand dlm kategori Teknologi dan Komunikasi, New Image juga dinamakan sebagai Pengeksport Biotek Tahunan dalam Sains Pertanian dan Teknologi, Sains Hayat.
  • 2005- New Image disenaraikan dengan rasminya di Bursa Saham New Zealand pada bulan November. Pada tahun yang sama juga, New Image juga menjadi syarikat jualan langsung pertama yang disenaraikan di rantau Australia-New Zealand.
  • 2009- Pengerusi New Image memenangi Anugerah Usahawan Earnst& Young 2009 kategori Teknologi, Sains Kesihatan dan Industri Membangun.
  • 2009- New Image tersenarai sebagai 100 Top MLM in the world ( hasil jualan hanya di Malaysia,Taiwan, Singapore, Australia, dan Indonesia sahaja) oleh itu syarikat menjangkakan peningkatan jualan apabila ibu-ibu pejabat New Image akan mula beroperasi di Thailand, India, Europe, US dan lain-lain.
Di Malaysia, kita di terajui oleh kumpulan yang hebat dipelopori oleh En. Nik Hafiz dan isterinya Puan Moharina. Beliau telah bersama syarikat ini sudah lebih 3 tahun dan telah membuktikan bahawa perniagaan berasaskan pada produk-produk yang terhebat dari syarikat New Image ini mampu menjana pendapatan yang lumayan. Ini dibuktikan dengan pendapatan yang mampu pasangan ini kecapi hampir setiap bulan bernilai lebih dari RM200,000.
Permintaan yang tinggi terhadap produk, diperkukuhkan lagi dengan pelan pemsaran yang mudah, anda tidak akan merasakan pilihan anda ini adalah pilihan yang sia-sia.
Kita juga sebenarnya mampu menakluki dunia dengan meyertai syarikat ini apabila New Image (New Zealand) telah melantik New Image (Malaysia) sebagai hub di rantau Asia Pasifik. Dahulunya kita hanya menyertai perniagaan yang mana anda perlu menjadi downline kepada negara-negara besar, tetapi kini negara-negara besar itu yang kan memyertai anda kerana kitalah pelopor kepada perniagaan ini.
Apa yang lebih menarik menyertai perniagaan ini juga akan memberi peluang kepada pengedar untuk memperolehi bonus Royalti pada setiap 6 bulan disamping bonus bulanan. Apa yang ditunggu lagi, marilah kita bersama mengorak langkah dan menggapai impian bersama-sama.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...