Saturday 1 June 2013

PENYELASAIAN 'DATANG BULAN' / SENGGUGUT DENGAN BERKESAN.




Info Produk
Colostrum adalah 'makanan utama semula jadi' yang sebenar. Ia adalah bendalir susu awalan yang mana semua mamalia betina memberikan kepada bayi yang baru lahir pada beberapa hari pertama selepas kelahiran.
Colostrum adalah kompleks koktail tertinggi untuk kepentingan imun dan factor pembesaran yang diperlukan oleh bayi untuk melindungi dirinya daripada pendedahan jangkitan penyakit, dan membantu dengan pembangunan kelahiran baru kuat dan orang dewasa yang sihat.
Selama berabad colostrum yang diambil daripada haiwan telah digunakan oleh kanak-kanak dandewasa.

"Colustrum adalah selamat . Ia telah disediakan oleh alam semulajadi sebagai makanan awal mamalia. Adalah suat utuk membayangkan ada makanan tambahan lain yang lebih semulajadi & berfaedah" - Oleh :- International Institute Of Nutritional Research, USA.
Bagaimana Colustrum dapat membantu Permasalahan Senggugut Ini ?
1) Membersih - Tahukan anda masalah senggugut ini banyak berlaku apabila masalah kebersihan tidak di ambil kira. Oleh itu antara fungsi utama Colustrum ini adalah sebagai ejen pencegah dan perisai daripada serangan penyakit.

2) Menyembuhkan - JIka berlaku jangkitan Bakteria akibat kebersihan yang tidak di jaga, Colustrum akan bertidak sebagai "Growth Factor" dalam melawan bakteria dan serangan sakit berjangkit terutaa yang melibatkan bahagian sistem peranakan.
3) Memperbetulkan - Colustrum akan memperbetulkan perjalanan sel2 darah yang terganggu akibat jangkitan bakteria tersebut kepada keadaan yang teratur.

Secara Ringkasnya, Colustrum adalah ejen pemakanan semulajadi yang sangat bagus. dan kami ingin memperkenalkan satu produk yang mempunyai Kandungan Kolustrum TERBAIK DUNIA Grade 10( Colustrum Grade 10 adalah Grade Colustrum yang paling tinggi di Dunia )

Jangan biarkan masalah Senggugut ini menghantui anda dan mengganggu Aktiviti Harian anda bila sampai masa "Datang Bulan". Kolustrum adalah yang terbaik untuk pemulihan masalah senggugut anda. Ia mempunyai "GROWTH FACTORS" secara semula jadi.


***DAPATKAN PRODUK DARI PENGEDAR YANG SAH. 
KAMI ADALAH PENGEDAR SAH. ID 1290286 - ELINE
HUBUNGI - 014 2280 936

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...